חידושים מחקריים בשיאצו הרפואי

הממצאים המחקריים שהתחדשו בתחום השיאצו הרפואי בשלושת העשורים האחרונים אותם פיתח המורה ריוקיו אנדו, מיושמים בשיאצו הרפואי ובשיטת הטיפול טאו שיאצו  ושיפרו מאוד את יעילות  ויכולת הריפוי העמוקה של הטיפול. להלן החידושים האחרונים בתחום השיאצו הרפואי:

ארבעה עשר ערוצי המרידאינים הממשיכים את הזרימה האנרגטית של המרידיאנים הראשיים- Main Meridians, נקראים  "תת מרידיאנים" – (Sub Meridian). הם עמוקים יותר מהמרידיאנים הראשיים- (Main Meridians ) ומשלימים בצורה מעגלית מבנה שלם של זרימת מערכת המרידיאנים בכל הגוף. המורה ריוקיו אנדו מצא מערכת מרידיאנים אלה וסימן אותם לאחר מחק קליני מעמיק בהתאם לזרימת המרידיאנים בידיים וברגליים שהמורה שיזוטו מסונגה גילה הנקראים "מרידיאנים ראשיים" Main Meridians וכך הושלם הגילוי של מערכת המרידיאנים בכל הגוף, המאפשר לטיפול השיאצו הרפואי להיות יעיל בריפוי של מקרי כאב ומחלות כרוניות השכיחות בתקופתנו.

דוגמת תרשים מרידיאן ראשי ותת מרידאין של המעי הגס.

IMG-20150519-WA0004

 

המרידיאנים CV ו- GV מסומנים במפות הקלסיות רק באזור מרכז הגוף (בבטן ובגב), לאחר מחקר קליני מעמיק נמצא מיקומם וניתן לטפל במרידיאנים אלה גם בידיים וברגלים, דבר המשפר את יעילות הטיפול לאין שיעור.

דוגמת תרשים המרידיאנים CV & GV ראשי ותת מרידאין.

IMG-20150519-WA0005IMG-20150519-WA0006

 

        SST – Super Specific Tsubo

18נקודות ה- SST מיועדות לטיפול בכאב כרוני, מעצימות את יעילות הטיפול ומאפשרות ריפוי של מקרי כאב כרוני באזורים שונים בגוף. המיקום והטיפול של נקודות ה-SST מאפשר לשחרר קיבעון במרידיאנים וחסימה אנרגטית הנקרה בשפה המקצועית ג'קי- Ja-Ki

 

פיתוח שיטת לימוד מסודרת ופרקטיקה מדויקת לטיפול שיאצו רפואי למרידאנים:

  1. תרגול " קי שינדו" – Ki Shindo: שיטת תרגול להעצמה ופיתוח הרגישות האנרגטית "לקי"- Ki הנצרכת בטיפול השיאצו הרפואי ובשיטות הטיפול של רפואת המזרח בכלל. התרגול מתמקד בקשר שבין מצב התודעה וכוונת ה"לב " ועל השפעתם על "הקי"-Ki (אנרגיית וכוח הריפוי ) במהלך הטיפול ועל סביבתנו מבחינה פיזית, אנרגטית ונפשית ובכלל.
  2. מתודיקת הטיפול בשיאצו – Ki Method: פרקטיקה לאבחון וטיפול בצובו (נקודות טיפול) ובמרידיאנים.פיתוח שיטת לימוד ותרגול מעשי להגברת הרגישות ולהפנמה של הכלים הטיפולים ברפואת המזרח הנצרכים למטפליםבשיאצו רפואי. מוסגים כמו: מרדיאנים, "קי"-KI, "צובו"-TSUBO, "קיו& וג'יטסו"-KYO& JTSU, "לב סשיין/טאו"-Tao Heart, "דמיון אמפאטי"- Empathic imagination וכו'

סידרת תרגילי הרנקי והאייקי משפרים את תפקודם של מערכות התנועה והיציבה ותורמים לזרימה אנרגטית במרידיאנים  בכל מערכות הגוף. התרגול מבוסס על העקרונות של אומניות התנועה והלחימה מהמזרח ותומך ביעילות הטיפול בשיאצו רפואי   .

  • רוצה פרטים נוספים או ייעוץ, איך ניתן לעזור בטיפול בכאב או בבעיה הרפואית שלך?

    יש לך שאלות לגבי יעילותו של הטיפול?

    רוצה להצטרף לקבוצת תרגול לבריאות טובה יותר?

    התקשרו אלינו:
    052-34-06-002

    או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם:




  •